Selasa, Mac 30, 2010

Samosa Ayam

Salam utk semua dia pg selasa yg ceria ini...dah bf  keee pasti dah kenyang tu... pg ni bf dgn samosa ayam jee, mlm td siap semua di frozenkan ..sesudah subuh bagun tinggl di grg je...hem kira lama juga x buat samosa ni ..inti biasalah mcm buat karipap tambah kentang dan isi ayam...seperti biasa Mr.laling dan ak2 bawa bekalan..tu yg sy buat lebih sikit..cara lipatan ade di sediakan di belakan pek kulit popia yee....jom sarapan..
buat juadah minum ptg pun sdp ni pekena pula dgn teh o panas ...
yg di frozenkan..belum di grg lg...

4 ulasan:

indahhouse berkata...

salam kak sheila,
wah, tergoda saya ngan samosa nih! bila la saya nak buat. nak tumpang makan samosa seketul tau..hehe

Watierman, rmanbkr berkata...

Salam Shiela....nak inti daging.....huhuhu...godaan lagi ni!!

Sheila Shafea berkata...

w'salam indahhouse..hehetegoda ke..capai mai beli kulit popia boleh buat boleh nak berapa pun akk kasi ni

Sheila Shafea berkata...

w'dalam k.watie heheh nak yg dgg pun boleh nt sy buat kan ye heheh kempunan ye...

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More