Ahad, Mac 14, 2010

Kuey Teow Goreng Cina

kuey teow grg cina pekena pula dgn sos bwg putih sdp...
Salam di pg minggu..guling2 lg ke tu..bestkan dpt bangun lambat...hehehe pg ni ade sbb bagun awal sikit....alahai x awal mane pun dah cerah kat luar tu...Mr.laling ade kerja sikit kat opis kena siapkan projek kerata baru,  so ape lg terus melompat bagun masuk dapur siapkan bekalan merangkap bf pg ni...manu biasa je kuey teow grg cina hem saja buat x berapa pedas sbb nak mkn dgn sos bawang putih sdp gak..masam2 manis...ape pun layan dulu sajian bf ni yeee, sy pun nak siap2 keluar ade temujanji dgn Mama D dari NMY HouseOfSatay.....tunggu ye ape storynya nnt...

4 ulasan:

wawa berkata...

akak...kecur liur wawa tengok kuey teow tu..sesuai di makan untuk org yang xleh kunyah cam wawa ni=)

nak tanya akak...mase akak pakai braces dulu...wire yg kat gigi tu cepat kendur or longgar tak...bukan semua...ada 1part je..wire kat gigi wawa ni dah longgar sikit...dan berlanggar langgar ngan dinding mulut...sgt tdk selesa

Sheila Shafea berkata...

hai wawa- sedap mmg sesuai lembut

hee yee mula2 pakai ketat gila sampai mc rasa nk tetangal gigi pas dah lama kendur..rasa mcm nak tangal pulak tu yg x selesa..gi balik klinik suruh dia betulkan balik ..pastu ade yg besi halus kat setiap gigi tu patah..time pakai kena sentiasa ade dlm beg ubat gigi dan berus..setiap kali mkn pasti berus..akk pakai x lama dlm setahun jeee

Kamalia berkata...

salam kak..wah..sedapnya..kuey teaw tu...kecuq air liur ni..nak sepiring..:p

Sheila Shafea berkata...

salam kamali heheh sedap tau masak pun senang je mcm rencah nak buat nasi grg cina..jee try yeee

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More