Jumaat, Mac 19, 2010

Gulai Lemak Nangka Dgn Udang

jgn mkn byk nnt angin kembung pulak..tp ni yg sdp...
kena pulak dgn sambal belacan lagi leee....
sekali sekala bukan selalu pun mkn....

Hai semua dah siap masak lauk utk lunch maklum le hari jumaat ade yg nak gi solat jumaat nak mkn dulu ...lama betul x mkn sayur nangka ni..rasanya boleh di kira membelinya setahun sekali pun x sampai hehe bukan ape ade yg x mkn Mr.laling sy usik pun tidak..jwabnya sy bedua gan ank je yg mkn..ape pun lepas juga hajat nak merasa..ni kes xdpt mkn masa kenduri rumah Mama D tempuh hari...sy x dpt dtg ade hal..., nangka ni sy lawankan dgn udang tp kalau ade dgg cincang atau ikan masin lagi best...ni x boleh mkn byk2 takut kembung pulak angin....ape pun dah lepas merasa di tekak hehehe..

2 ulasan:

aidah berkata...

Salam Sheila,
Sedapnya tengok masak lemak nangka ngan udang tu. Tapi akak ni tak leh makan nangka banyak sangat nanti sakit kaki.

Sheila Shafea berkata...

w'salam k.aidah yee same lah tekak terigin sagat..sy pun x leh mkn byk nnt kebung, nangka kan sejuk..setakat jrg2 x pelah

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More