Isnin, Mac 29, 2010

Cucur Sayur

Salam utk semua di pg isnin.. seperti biasa dtgnya hari isnin pasti blerrr ......ape pun semua kerja kena juga di buat ok le..pg ni bf dgn cucur sayur yg di perap mlm tadi..amboi bukan main lagi nak kembangnya...seperti bialahlah sayur2 yg tepilih je yg sy taruk..nnt ade yg x mkn, kena koreng pulak cucur tu....cicah sos yg di tabur dgn kacang tumbuk nak tabur bijan x de pulak...teman setia Mr.laling tetap menapau leee bawa bekal....selamat besarapan semua..
cicah sos cili yg ditabur kcg..sdp...

2 ulasan:

indahhouse berkata...

salam kak sheila,
apa khabar? wah...memang kembang betul tu kak. buat saya lapar lagi. hihi. teringat cucur udang kat pasar malam di kampung saya. macam tu la besarnya...kenyang puas ati.. :)

Sheila Shafea berkata...

w'salam indahhouse hehe tulah akk perap mlm nak tidur tu dah siap bancuh..bgun just grg je tu yg kembang..taruk sikit je yis..

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More