Jumaat, Mac 05, 2010

Mee Soya Sup @ Soya Bean Noodles

 
 Mee soya sup
masih panas sdp kalau di mkn dgn sambal kicap...
nilah rupa mee soya utk sepekat boleh 5 org mkn... byak tuu
pek sebelah belakang ade tunjuk cara memasaknya,,

Hai semua utk tegahari ni ank2 dah pesan x mau nasi so balik je sekolah terus sambar mee soya sup ni..jadinya utk lunch ni mkn mee soya je lah..actually nasi dan lauk pun dah masak nnt saya hidang kat cini ye lauk2 tu..ape pun kita layan je mee soya ni..sdp perlu cuba rasanya lembut lemak2 soya.. lebih kurang macam mee suah juga cara penyediaannya ..cuma mee ni rasa lemak kacang soya, utk sup tu ikut lee nak buat sup ape pun lebih kuah lg bagus, di sini saya sertakan pic dan pek mee soya pada siape yg x pernah negok dan di sebelah belakang pek tu pun di sediakan cara2 ..jgn was was ye mee ni halal..
jemput semua

4 ulasan:

Cuiza berkata...

salam. mee soya ni halal ke tak?

Sheila Shafea berkata...

salam halal..

Cuiza berkata...

Tq. Iza selalu mlwt blog sheila.. utk cri idea.. mkn2

Sheila Shafea berkata...

salam Cuiza hehe ye same kita datang selali ye

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More