Selasa, Mac 02, 2010

Nasi Minyak Hujan Panas

 
siap terhidang ape lg jemput mkn yeee
Nasi minyak hujan panas...
Paru goreng berempah
Kari ayam kentang

Salam utk semua di hari selasa...n3 juadah utk tegahari ni... jeng jeng jeng hemmm maklumlah dah lama x pergi kenduri org khawin..so tekak ni terigin bebeno nak mkn nasi minyak..cadang nak buat rendang ayam tp negok kat peti ade stok yg bekurangan, malas pikir byk2 buat je lauk kari ayam dan paru grg berempah..ok tu...yg penting lepas hajat, ank2 balik sekolah  negok alamak.. mama hari ni masak lauk pengantin lee patut le abg macam terbau2 je masa kat sekolah td  ...... hehehe jemput mkn semua...

2 ulasan:

pak long berkata...

salam buat tuan umah..
mak aiii sedapnya...naper tak letak sekali resepi menu...kalau tak mesti lagi glemour...

Sheila Shafea berkata...

salam pak long hehe mmg sdp hee resepi senang je pak long leh cari kat Myrecepi.com ..cuba yeee

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More