Rabu, Mac 31, 2010

Karipap Kentang

Salam utk semua..sejuk ye di pg rabu....pg ni pekena pula karipap panas nak tak.....hem lama betul x mkn , beli pun jarang2..buat lg lah boleh dikira betahun lamanya hahaha...kebetulan semlm ade lebehan kentang yg buat samosa..so mlm tadi dah siapkan inti serta uli meguli dan kelim megelim.. siap simpan dlm peti..pagi ini tinggal grg je...negok le rupanya mcm bentuk muka bumi yg bebatu2 hahaha ..sy ni bukannya reti sangat nak buat renda kat karipap tu..pakai acuan jelah megelimnya...yg penting kulit tu nipis dan ragup..
jemput le ade lg ni... kalau nak boleh grg panas2 heheh

5 ulasan:

indahhouse berkata...

salam kak sheila,
saya pun dah lama tak makan karipapa. mintak seketul ya kak...hihi

indahhouse berkata...

karipap..sori silap taip.hehe

Sheila Shafea berkata...

w'salam indahhouse tulah lama betul kira betahun x buat..sekali buat haa terus frozenkan nnt bila nak mkn baru grg pns2

Watierman, rmanbkr berkata...

Wah dah ada karipap pulak pagi ni???? Nak jugak!

Sheila Shafea berkata...

salam k.watie hehe karipap kentang je kak lama x buat betahun2 lalu hehehe jemput lee rasa heheh

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More