Rabu, Mac 24, 2010

Roti Gulung Becoklat

Hai semua n3 lg ni..org kata janggan membazir..mmg betul pun penat2 dah buat uli meguli xkan nak mmbazir pulak...ni ade lebihan adunan roti..kira boleh lah dpt empat ketul..nak buat roti ape yekkk teringat gi rumah CMG kemarin npk bentuk roti ni bekenanlah pulak... rupanya yg mcm ulat gonggok melingka jeee tu hehehe..hem ape lg terus le buat x nak bagi buang masa ..sy intikan dgn coklat sdp gak yekk kalau nak tahu cara buat nya bolehlah masuk rmh CMG yeee,,kita layan roti ulat ni yeeehehehe
lembut roti ni resepi boleh dpt kat Myresepi.com dari Yani yee tinggal lg di bebagaikan bentuknya...inti coklat di dlm tu...pic bawah roti2 yg siap di bentuk tunggu giliran nk di bakar, roti yg buat benjo pun ade sekali ikut giliran juga hehehe...

4 ulasan:

Watierman, rmanbkr berkata...

Salam Shiela...ada lagi ke ulat gonggok tu...nak seekor...ooops seketoi!~hehehe...

Sheila Shafea berkata...

w'salam k.watie heheh ade lagi ni utk seketul..spt nnt habis ke ngap

Kerull @ Kay Enn berkata...

gebunya roti..gerenti sedap..tapi kita tak reti buat takut tak gebu macam ni...hu hu

Sheila Shafea berkata...

Hai kerrull@Kay Enn- insyaAllah menjadi try sikit dulu akk dulu pun failed juga membuatnya..pakai belembut yeee

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More