Jumaat, Mac 19, 2010

Pizza Swirls

Pizza inti di dlm...
baru kuar pintu.... rupa belum di potong

Salam utk semua di ptg hari...hari ni tahap meletihkan sikit..sikit ke rasanya mcm byk je letih tu..mana x dua, tiga kali turun dapur...lauk lunch ade x nak mkn katanya lauk org tua....sy juga le yg sental..request dari bdk bedua ni  nak mkn roti pizza pulak..senang2 je oder... dia org ingat mama dia ni robot ke..x buat karang moncong pajang boleh di ikat. aduuu tahap gaban di buatnya...dah siap mknlah kenyang2 pastu jgn bising pulak hehehe mama nak rehat..resepi dari Maz - ilhamdapur.blogspot.com boleh cari kat sana yeee...sdp le pulak buat camni...

2 ulasan:

Kaseh NazLieza berkata...

menarik..pandai btol la akk masak memasak ni ea..btuah suami n ank2..

Sheila Shafea berkata...

Hai kaseh hehe boleh leee setakat ank beranak nak makan kalau nak cuba mail lah kerumah hehehe

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More