Rabu, Jun 02, 2010

Satay Ayam & Satay Kebab

Salam semua dah mkn ke.. pasti semua dah  kenyangkan hehehe...dinner sy mlm ni dgn satay ayam dan satay ala-ala kebab gitu... oder lagi dari member kita yg tauke satay tu...siapa lagi Mama D leee..bakar sendirilah npknya hehe..itupun ank2 x menyempat sambil bakar sambil ngap masuk mulut..yg separu tu konon-konon merajinkan diri buat ala-ala kebab ...sdp lah pulak npk meriahhh..jemput cuci mata hehe
kuah satay yg sdp... x sempat nak rebus nasi impit...
satay yg tengah di bakar












2 ulasan:

indahhouse berkata...

salam kak sheila,
Oh... sate...lama dah tak makan. mahal kat pasar malam skarang. kak, nak tanya, beli yang blom bakar, sama harga tak ngan sudah masak?

Sheila Shafea berkata...

w'salam indah hehe x same lg yg belum di bakar lg murah leee..sbb bkakr dendiri...sdp tau

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More