Sabtu, Jun 05, 2010

My 17th Anniversary

Assalammualaikum..Syukur alhamdullilah hari ni 5 hb Jun cukup 17thn kami melayari bahtera pekahwinan. Pada 5hb Jun hari penikahan kami, 6hb Jun hari pesandingan dan 7hb Jun hari ulang thn kelahiran saya... so sy sambut ketiga2 date serentak.. semoga kebahagian ini di rahmati dunia dan akhirat
Kad jemputan kahwin 17 thn dulu...buat kenang-kenagan



12 ulasan:

indahhouse berkata...

salam kak sheila,
ingat ada jemputan kawin tadi *wink*wink..
Happpy Anniversary buat kak Sheila dan suami. Moga bahagia hingga ke akhir hayat dan kasih yang berpanjangan. Moga jua ceria sepanjang malam ni...hihii.... :)

Sheila Shafea berkata...

w'salam indahh haha kelako lee jemputan kawin dah basi tu heheh buat kenangan utk ank2 dan cucu nnt hahah terima kasih byk yee alhamdullilah bahagia npknya heheh tiap2 mlm bahagia tu hehe

nOOrsha berkata...

salam kak...
hp enibeseri!~ smuge makin berseri umah tangge n bagie ke akhir hayat.... :)

Faheem Jr berkata...

salam aunty shiela..faheem dan ibu ucapkan selamat menyambut ulangtahun perkahwinan yang ke 17..wah..lebih 4 tahun je dari ibu.. :) next friday.. :P semoga bahagian kekal berpanjangan dan rezeki melimpah ruah untuk aunty sekeluarga.. :)

Thank you nuffnang for cheque no 5!

izahdaut berkata...

salam kak shiela..happy 17th aniversari semoga berbahagia disamping keluarga tercinta..ada kek ke tuk celebrate?apa pun congrate....

aidah berkata...

Salam Sheila,
Tahniah, semoga berkekalan hingga ke akhir hayat hendaknya. Pejam celik pejam celik dah 17 tahun usia perkahwinan dia, tahniah ye.

p/s dapat hadiah apa dari hubby, hehehe

Lovely Kitchen berkata...

Happy 17th anniversary kak...semoga sihat selalu dan bahagia selamanya..

Kaseh NazLieza berkata...

happy anniversarry kak..moga berbahagia selalu sehingga akhir hayat..

Sheila Shafea berkata...

W'salam pada semua kekawa yg megucapkan semiga and semua diberkat olehNya..sy juga memdoakan kebahagian kawan besame..amat teharu rasanya..TERIMA KASIH SEKALI LAGI SAYANG SEMUA

NiezaMan berkata...

Salam..
Hepi Anniversary yg ke 17..
Moga bahagia selalu..

Sheila Shafea berkata...

salam terimakasih nieza...

Fiza Nordin berkata...

salam k sheila...alahai terlambat kite nak wish epi eniberseri kat akak & abg nik...ape2 pun moga ikatan tersimpul mati ini akan kekal selamanya...

pst,boleh sambut sesame ni...kami punye date 3hb 6...hehehee

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More