Memaparkan catatan dengan label Decoupage. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Decoupage. Papar semua catatan

Selasa, Disember 22, 2009

Hasilnya





Salam semua di pg selasa pg ni kena cpt masuk takut nnt line x dpt...kawsan bebukit payah betul line internet ni...ni hiasan yg ade masih x mencukupi hehe amboi sampai gitu sekali..hemm teko tu dua paten bulat dan pipih sikit bdn nya.....pingan tu bekenan tang tepi yg belobang .. nnt nak cari pasangan piring tu..dok sebiji kat situ x beteman x cun pulak...ok kita layan dulu yeee

Jumaat, Disember 18, 2009

Dulang Dua Beradik



Salam semua.. telebih dahulu nak ucapkan SELAMAT MENYAMBUT MAAL HIJRAH 1431H semoga ape yg di berkati tercapa Amin..Siap sudah dulang dua beradikni..bolehlah buat hiasan matayee ..nak guna pun ape salahnya dari pada dok terbiar tak pakai baik bajukan bagi cantik...alhamdullilah ade juga yg bekenan..nnt boleh buat lg..

Khamis, Disember 17, 2009

Key Box




Hai n3 yg dah siap yee jeng jeng jeng Key box pun deco yg simple jeee just sdp mata memandang..
nextime bwt yg satu lg lain peten baju heee n calor..ok layan dulu yg ini...

Baby Table





Salam Semua di pg khamis yg redup ni... taraaaaaaa hasil yg di tunggu...x byk taruk nnt serabut pulak muka baby table tu..nak taruk brg senang kat tegah tu..kalau taruk bga lg nnt x npk bila letak brg hiasan ....yg penting x becalar heeee Layan

Rabu, Disember 16, 2009

Aktiviti




Hai ni projek smlm ptg.. 3 item yg pernah di siarkan di sini pun x siap di mekaover lg dah buat yg ni..aduhhhh ,,x pee kita bg pakaikan baju baru dulu nnt baru di mekupkan ..dulang tu ade 3 beradik baru buat dua beradik je dulu lihatlah sebelum di bajukan betomok2 karatnya.. kotak kunci pun tunggu giliran jugak...yg lain tu tunggu akan di ubah wajahnya yeee layan dulu gbr masa proses pegeringan

Khamis, Disember 10, 2009

Craft Lagi






Taraaaaaa n3 craft pula... lepas minum ptg dah dpt tenaga heeehee jom layan nilah projek yg sy ckp tadi..actually lilin ni ade 4 btg and tapak lilin pun ade 4 biji nak buat semua npk penuh pulakkk pasu plastik ni ade satu besar dan kecik balance masa tnm pokok...so dari x buat ape sy mekeover kasi tampal span sekeliling pasu..dlm pasu masukan kapas bantal putih yg leh dpt di kedai bunga n balut dgn kain lace..kemudian tambah di atas tu dgn bunga dari reben setin..lepas siap titik kan pewangi dari LovelyLace... pasu yg kecik tu pun buat teknik yg same cuma tambah reben buat pengantung di tengahnya titikkan juga pewangi..sy suka bau wagian dari LavelyLace ni ..kalau nak yg murah pewangi tu ade juga jual di kedai Lima ringgit..lilin tu just balutkan dgn renda dan tampal bunga reben serta bunga reben...kalau ade manik lagi cun..boleh lak letak di mane2..wangi bau rmh....letak di tepi maje kepala katil pun okkk nyaman je bau bilik...ok siap layan yeee

Wagian Gantung



Salam hai n3 gbr wagian gantung.... smlm ptg x ade ape nak buat so..x ade kerja cari kerja lahhh megemas rak2 kerja sy tu... jumpa le gan seketul sabun yg belum di pakai lg... so ape lg mulahkan projek heee bunga tu blance buat hantaran... syg pulak dibuang hemm nilah hasilnya boleh gantung dlm toilet or di dapur....kat mane2lah nak gantung pun boleh asal jgn gantung kat hidung heee

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More