Isnin, April 18, 2011

Puteri Baru


Assalamualaikum semua...Name saya NIK AMIRA ZARITH SAZREEN Bt. NIK MAZLAN Alhamdullilah hari ini genap le usia saya 1 bulan. Saya lahir pada 18.3.2011 di Hospital UMRA Sec.13 Shah Alam, kira ank Selangor lah ni... sama juga abang dan kakak saya...Saya lahir pada subuh jumaat pukul 5.42am dan berat saya masa di lahirkan 3.47kg..hari ni mama bawa saya ke klinik utk buat suntika sebulan.. alamak takut lah...tp sy nagis sekejap aje... dan saya kena timbang lagi berat saya naik 4.5kg..mama dan ayah pun senang hati..Saya ank ketiga dalam adik beradik...yg pasti sayalah yg bungsu sekali hehehe...sure di manjakan.. kenapa saya ckp begitu sbb jarak saya dgn abg saya jauh..skrg abg saya 15 thn, kakak saya pula 11 thn.....bila abang dan kakak saya dah kerja nnt sy boleh minta macam-macam pada mereka bedua heheheheh..yg pasti sayalah penghibur hati keluarga saya...ok lah saya nak tidur dan hisap nenen... nnt ada masa teluang mama bawa saya masuk dapur lg yeeee..bye bye

10 ulasan:

HaSue berkata...

comelnya puteri baru kak sheila nih.. bam2 dah pp dia haa..beso gak kuar tu kak..berat 2g dari zhariff..heheee..
meh sini nak cubit pp skit..x lama lg merdeka laa ye kak..hehe

Naz berkata...

Assallamualaikum kak ..
Ada bb baru rupanya.. Ala tomei-tomei.. Cium-cium pipi dier yg mugil tuw.. Selamat menghabiskan tempoh berpantang yer...

K.Nor berkata...

alhamdulillah.. dah tayang puteri baru ya.. comelnyer.. fullamak! panjangnyer nama.. akak suka tang zarith tu.. dah sebulan ya sheila.. ermmm tak lepas lg ya.. jgn nak ngada2 makan yg tak boleh dimakan.. kan sue kan.. hihi

Lizahanum berkata...

assalammualaikum kak...
comelnya puteri baru akak....tang pipi dia tu yg sedap kalo gomol2 cium....sebaya anak buah saya....hehehe

Sheila Shafeareen berkata...

Hai Sue- heheh pp caby tu...mmg besau time kuarnya..tagit 3 kg je macam abg n kakak..tp yg ni lagi besau..rasanya berat tulang kot..orgnya panjang jeee

Sheila Shafeareen berkata...

W'salam naz- ye ada bby baru...tq kasih..nak cium yee boleh saja hhehe tq sabar ni nak habis pantang hehehe

Sheila Shafeareen berkata...

Hai K.Nor hehehe..bby dah x malu lagi...ye name ikut mcm kak nya cuma yg hujung je lain kakanya NIK Amira Zarith Sofea...ye mmg jaga mkn kak... sbb bby menyusu badan...

Sheila Shafeareen berkata...

hai Lizahanum- heheh nak gomol pp yee boleh saja heheh,,ye ke sebaya gan anak buah...ada geng tu hehe

Sue @ Nenie berkata...

Salam Kak..Amboiiii..comeyynyeee....Dah sebulan yaaaa....

Sheila Shafeareen berkata...

hai Sue@nenie - yee dah sebulan..alhamdullilah

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More