Rabu, April 06, 2011

Kari Sardin & Roti Paratha Bawang



Salam utk semua rakan2...BF apa pagi tadi tentu besarapan dgn hidangan yg sdpkan hhehe..mentang2 le x leh keluar lg mkn roti canai banjir ...amboi megidam npk heee x ada maknanya cuma terigin je nak mkn..smlm suruh Mr.laling belikan roti paratha yg dah siap..sedang elok tu buat sarapan pagi ni cicah dgn kari sardin sdp betullah..ank2 pun besarapan same sebelum ke sklh..Mr.laling seperti biasa le bawa tapau ke opis..seorg dua keping ye habis di balun.....
Inilah roti paratha bawang, sy goreng dgn sedikit batter...beli dua peket sbb sure x cukup punya kalau beli satu..dlm tu cuma ada 5 keping aje...
Apa lagi jemput leee
kari sardin masak seperti kari ikan biasa yee cuma saya suka buat pekat2 sikit kuahnya dan letak kentang sekali..

4 ulasan:

Sari Yusa Ibrahim berkata...

ni kalu modified lagi sedap ek..

Sheila Shafeareen berkata...

Hai Sari- hehe ikut cita rasa masing2 ni pun dah kira sdp ..kena gan kuah dal pun sdp gak

Naz berkata...

Kak nak jugak!!!!

Sheila Shafeareen berkata...

hai Naz- mari mari makan same

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More