Isnin, Mei 24, 2010

Terung Goreng Sambal

Haiiii hehe lauk utk teghari ni...pg tadi  ada banlance lg sardin kari so ni kira tambahan masak sayur terung grg besambal.. fv jugak ni sayur terung ,,,,rencahkan gan ikan bilis...hemmm
sdp tuuu kena gan nasi panas2...








4 ulasan:

aidah berkata...

Salam Sheila,

Dah bf ke. Terung goreng sambal tu memang favourite akak, tapi anak2 kurang minat. Tapi baru 2 hari lepas berborak ngan neigbour kat sini dia kata terung tak elok makan selalu, tak bagus untuk mata. Katanya sayuran jenis berbiji halus2 macam cili dan terung tak bagus untuk mata. Tak tau lah betul ke tak. Akak pun baru 1st time dengar.

Sheila Shafea berkata...

sala kaka Aidah heheh mmg suka mkn terung ni tapi x lah selalu but kalau nak masak baru beli masak kari ikan ke letak terung....

indahhouse berkata...

salam kak sheila,
terung goreng2 macam ni bestnya...teringin nak menyambal.. :)

Sheila Shafea berkata...

w'salam indahhouse yee sdp bila grg letak sambal..kalau celur ppun sdp cicah sambal belacan

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More