Selasa, Mei 04, 2010

Kari Mamak Ikan Tenggiri

Hai semua n3 lauk tghari..cepat dimasak sdp dimakan..mmg best tau kari mamak..tampa santan...masak pun cepat siap.. rasa mmg best punya...tumis cam biasale lebihkan daun kari tu..nak kuah byk lebihkan le air, bg saya suka yg pekat sikit..taklah pekan sgat nnt kuahnya kering...ada sayur kcg bender mmg kenalah lawannya ni..naknya ada sambal belacan lagi kauwww.
mari mari kita mkn tghari dulu nasi pun dah siap masak ni...



4 ulasan:

Sari Yusa Ibrahim berkata...

lapar.. lum kn lg ni.. samalah saya suka kari mamak mcm ni..

Sheila Shafea berkata...

hai sari jem dtg mkn rmh akk hehe ye tampa santan x jemu kan

Datin El berkata...

wah..cecah ngan roti canai pun terangkat ni..perghhhhhh

Sheila Shafea berkata...

salam Datin El ye betul tu mmg teringat juga nak cicah gan toti canai lembut heheh

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More