Sabtu, Mei 22, 2010

Sambal Tumis Sotong

Salam..siapkan kerja rmh..yeeyee beressss ...masak pun dah siap juga , hari ni Mr.laling ade kerja sikit tu yg buat bekalan utknya sekali.. pg ni pekena nasi lemak..senng ringkas...haa pastinya lauk nak yg sdp, buat sambal tumis sotong heeemm..sy suka sotong ni dari pada sotong kembang tu..ok nasi lemak x yg n3 lahhh ye dah tahu rupa camne heheh...
sotong ni segar dan besar sikit sy belah dua dan kelar2kan badanya



2 ulasan:

Sari Yusa Ibrahim berkata...

cantiknya kelar sotong tu, mesti bleh buat mcm springgggggg!!

Sheila Shafea berkata...

Hai Sari heheh saje nak buat tambah selera mkn hehe kelar jgn bagi putus...

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More