Rabu, Mei 19, 2010

Roti John Sardin

Salam...Pepagi lapar pulak perut..jom bf gan roti john sardin yg sedap ni..ambik le sorg seketul ye..mcm x cukup je..nak buat lg leee
Bahannya
  • Roti di belah dua
  • 1 tin sardin - ambik isi saja
  • 2 biji telur
  • 1 ulas bwg merah di mayang
  • sedikit daun sup/bawang
  • 1 sdk cili kisar
  • Timun, tomato, salat - hiasan
  • Mayonis, sos cili
  • Dlm mangkuk hancurkan sardin satukan dgn bwg, cili kisar, telur, daun bwg/sup, perasa dan gaul sebati
  • Panaskan pan/kuali letak dua sudu adunan sadin dan tangkupkan roti keatas adunan agak dah garing boleh di angkat buat hingga habis
  • Bolehlah di hias dgn salat, timun, tomato dan letak sos nak letak sos lada hitam pun bolehhh 






2 ulasan:

izahdaut berkata...

kak shiela tak cukup a seketui..saaya pun slalu buat gini cume tak letak cili kisar..mmg best mkn time2 perut lapo sejuk pepagi ni

Sheila Shafea berkata...

hai izah hehe nak pedas letak cili sikit mmg xcukup le sbb sdp sangat..pagi dah lamo ni...hehe mlm tadi x mkn

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More