Isnin, Mei 17, 2010

Rendang Ayam & Pulut Kuning

Hai..dah sarapan yee ..pg ni sejuk sikit maklum le mlm tadi hujan selebatnya...jom pekenan randang ayam cicah gan pulut kuning ..saje je tekak nak mkn pulut,, tp utk Mr.laling pg ni saya masakkan nasi putih, sekali utk buat bekalan mkn di opis belaukan rendang & telur dadar .. beliau x mkn segala jenis pulut pun...ank2 je yg mkn...naknya kalau buat pulut sambal laju jee megadap ...
rendang ayam ni saya letak rempah kari sikit..resepi seperti biasa je ,pasti kekawan semua pandai masak rendangkan heheee



6 ulasan:

♥LOVE2COOK♥ berkata...

Love betul2 telan air liur tgk rendang ayam dan pulut kuning akak nih! Suka sangat...:(

Sheila Shafea berkata...

hai love hehe alhai sian adik akk ni telan alir liur..mai sini cpat nnt kempunan pulak hehhe

indahhouse berkata...

salam kak sheila,
sedapnya pulut kuning ngan rendang. dah lama tak makan :)

izahdaut berkata...

woow..kak saya pun dah lma tak makan..nak torai lah

Sheila Shafea berkata...

w'salam indahhouse- hehe tulah akk pun lama x mkn rondang ni tu yg teringsan buat lee heheh

Sheila Shafea berkata...

Hai izah same lekita lama c mkn rendang n pulut..kira merajinkan diri membuatnya mlm tadi...

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More