Jumaat, April 09, 2010

Yong Tau Foo

Salam di pg jumaat utk semua hemmm lama yee x mkn yong tau foo kalau g pasar mlm sure main ambik je mana yg bekenan tup tup 15hingit ...aduhhhh itu x sempat lg nak beli mkn yg lain, tahu x pe heheheh...rambang mata ambik mcm2...ni beli yg belum di rebus lg..so pg ni kita bf dgn yong tau foo yee..kuah tu beli mmg dah siap sedia di pek..nak buat sendiri idak leee
hem pg ni semua laju bf....sdp le tu...sayur kangkung beli asing ingat nak buat utk lauk 
tp terbuat sekali dgn yong tau foo ni...kalau ade taburan kacang lg bestkan..
selamat besarapan

4 ulasan:

Watierman, rmanbkr berkata...

Hrm..Shiela......aaaaaaaaaaaaaaaa
manja jer pangilan tu...nada merayu pun ada gak tu...hihi...ada belen lagi dak?.......Akak dah bawa piring ni...tak besar..piring comel jer!!

Sheila Shafea berkata...

Haiii ka.watieee kuuu ha ni lg manja gitu..ade lagi sikit cukup tu utk akk mari leeee

Kaseh NazLieza berkata...

klu kak watie bw pring comel lieza bw pring cenonit jernih...ahahah

Sheila Shafea berkata...

hahah kaseh cukup ke piring cenonet tu..x pelah akk bg dlm mkuk besar yeee jemput

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More