Ahad, April 11, 2010

Gader2 Member Pelita

 Lia dari penang, Eija yg bediri tu, Sheila (saya lah tu) K.Rafidah dari sg,buluh..negok tu pelita hijau besar geram je hehe

Salam besiaran..actually ni story siang tadi sabtu 10.4.10 di Amcop biasalah mane lg pot pejumpaan hehehe gader2 gan Eija- Eija Cottage.blogspot.com/Ulatpelita.blogspot.com serta geng yg dtg jauh dari penang Azlia Kassim - Lia Cantiq Collections.blogspot.com..yg lain tu K.Rafidah, K.Yatie ade beberapa lagi x teringat nama mereka..itu pun ade yg dah balik awal dan ade yg masih belum sampai lg...cantik pelita yg di bawa kedua2 mereka..rambang mata..apelagi sambar menyambarle..pada K.Idaisk, Yatt sy x sempat nak jumpa yee sbb meraka bejumpa Eija di sebelah mlm next time boleh jumpa lagi yee..layan pic ni dulu
sesi sambar menyambar heheh n suai kenal
yg tudung pink tu PA Eija heheh cun kan nilah adik kesayangan Eija

2 ulasan:

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

salam sheila..bestnya gede2 geng pelita....sheila dpt tapau bape pelita?hikhik

Sheila Shafea berkata...

w'salam azatir heheh ade tegugat dah iman hehe tapau buat koleksi hehehe

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More