Selasa, April 06, 2010

Bakso

Salam semua di pg selasa..hem ape macam hari ni semua ok..harap2 bejln lancar yee..pg2 lg dah megesup senang cerita buat kuah sup seperiuk  hahaha..x le byk mane pun..sdg2 aje...pg ni Bf gan bakso jee actually bakso maknanya bebola daging  ..x kira le nak mkn time bila..ank pun suka pg2 dah menghirup sup.....buat bakso kuey teow..tenghari nnt boleh lah celur bee hon or soun pula....nak mkn baru tambah sos cili & kicap.. pg ni telebih kenyang, nampak gayanya msk lambat lee atau pun x payah masak hehehe
yg ni sy punya dah cop hehe dah kenyang pun...seawal pg td ank2 &.Mr.laling dah bf sebelum ke distinasi..utk mereka x de campurkan sayur sbb x mkn....x cukup nnt boleh celur bee hon pula utk kekawan heheh
jemput

4 ulasan:

Watierman, rmanbkr berkata...

Salam Shiela...wah hebat bf pagi ni! Akak tak pernah wat bakso....sebabnya Hubby tak minat langsung....maybe sebab makanan Indon kot...dia tempe pun tak makan!
Nak semangkuk....

Sheila Shafea berkata...

w'salam kak hemmberat sikit..yg indin punya mmg x pernah mkn pun beli apetah lg.. yg ni kita buat sendiri dan masak sendiri..msk kuah mcm buat mee sup juga...

Datin El berkata...

salam shiela..nak tumpang BF kat umah shiela lah ..

Sheila Shafea berkata...

w'salam datin El- ehh boleh ape salahnya hari pun x ape..pg lf pintu rumah dah buka..org tua kata buka pintu pagi senag rezeki masuk heheh

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More