Rabu, April 14, 2010

Asam Laksa

Salam semua di hari rabu..tara..ok pekena dulu tghari ni dgn asam laksa, lama betul x mkn ya kira nak melepaskan hajat di tekak tu yg buat..msk pun x byk mana utk family jee..pastinya nnt mesti dia org cari nasi jugak...ok kuah tu sy buat dua jenis ikan , isi ikan kembung dan ikan sardin dlm tin tu di kisar sekali...tp sosnya jgn le di campur pula yee sdp tau..kuahnya jd pekat tu yg buat kauwww, resepi  kuah seperti biasalah kekawan pun pandai msk kuah laksa ni ..
sdpnya nyam nyam nak lg sdp tambahkan sos cili bila nak mkn pastu gaul sekali sdp...cubalah
ade taburan nenas pun ok, tp yg ni kira lepas hajat leee
jemput



5 ulasan:

E-na Zarina berkata...

Skrg ni nk mkn benda2 cam ni lah...nasi x selera sgt la kak...baru mintak adik poskn laksa kering...tunggu dululah..huhuuu

Sheila Shafea berkata...

Hai E-na Zarina betul tu ..selera manu yg selain nasikan..tapi bila time lapar nasi buakn main kemaruk lg ..jaga diet

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

salam sheila...sedapnya laksa..dh terasa2 masam kt tekak nie..nk buat pon alang2 tinggai ber2..nanti la k.atie nk tapau dr pasar kang!

Sheila Shafea berkata...

w'salam azatie - ye betul tu kalau ramai ade kat rumah lg best masak kan mkn ramai anak beranak heheh

日月神教-任我行 berkata...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,性感影片,正妹,聊天室,
情色論壇

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More