Rabu, April 21, 2010

Sotong Kangkung

Hai semua n3 manu tghari leee mkn kenyang2 tau ..ni buat sotong kangkung sdp lama betul x mkn biasa gi mkn kat gerai di Tmn Melawati sebelah Shell sdp juga disana...buat sendiri dpt byk mkn pun puas...jgn tunggu lagi dah terliur ni...
 nyam nyam, kangkung di celur, sotong kembang di celur, timun, nenas, tauhu grg cukup le tu...kuah sambal rojak, sy taburkan kacang tumbuk buat lg sdp dan lemak...kalau rajin nak buat kuah sendiri ape salahnya..sy pakai yg sedia ade snng cerita hehe..




7 ulasan:

Watierman, rmanbkr berkata...

rajin...memang rajin...tabikkkkk...ada habuan tak?

Sheila Shafea berkata...

hai k.watie hehehe habuan ade...mai mkn sekali...heheh

izahdaut berkata...

nak tabik gak..menda alahh ni mmg tak tpikir nk buat..rajin tul k,shiela...

Sheila Shafea berkata...

hai izahdaud hehehw ye ketak terpikir mahh akk kasi rasa sikit nak..tq yeee

nas aliff berkata...

haih..
jadik lapo suda tgk gambo neyh~

Sheila Shafea berkata...

hai nas alif hehe lapau yee cian meg dtg rmh akk mkn

Sheila Shafea berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More