Jumaat, April 02, 2010

Muffin Horlicks

Salam utk semua di pg jumaat yg cerah ni..hem..ni projek setelah ank2 & Mr.laling ke destinasi masing2 pg tadi, tetiba le pg ni rajin...mahu tak..... nak bawakan buat tangan utk Mil, insyaAllah lepas solat jumaat nnt nak balik Temerloh..Mr.laling pun 1/2 day je hari ni.... nilah menantu pompuan sorg yg rajin ..angkat bakul bawak sendiri npk...bila lg nak puji diri sendirikan hehehe, anyway buat utk sendiri mkn juga..x byk pun kira tingalkan utk org belakan katakan ...sdp, gebus dan lemak2 horlicks..pasti ank2 suka....
nyam nyam taburan cklat rice dalam tu..menambahkan lagi kelazatan muffin...
resepi nnt saya tepek..nak msk dulu utk lunch sebelum balik kg. Happy weekend

6 ulasan:

Watierman, rmanbkr berkata...

Salam Shiela selamat balik kampung...hati2 di jalan raya!

indahhouse berkata...

salam kak sheila,
ya la, sedap nampak mufin horlick tu. saya dah lama tak bermufin ni. seronok balik kampung...take care ya kak n family. ps..seblom tu, bole amik mufin horlick seketul? hihi

Datin El berkata...

sheila..gerenti sedap ni..

Sheila Shafea berkata...

w'salam k.watir terima kasih kak..selamat becuti juga buat akk

Sheila Shafea berkata...

w'salam idah- terima kasih..boleh juga ambil leee hehe kalau rajin boleh buat yee cuti1 ni

Sheila Shafea berkata...

salam Datin El..insyaallah sedap rasa horlick tu...nyam nyam

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More