Sabtu, April 10, 2010

Mee Hoon Hailam

Salam besiara di hari sabtu..hujan sejuknya..hem dah pukul 10 pun..hem msk awal sape nak mkn ambik sendiri semua dah sedia...buat mee hoon hailam..senang habis cerita hahaha..kuah buat asing nak mkn nnt just tuang je kat mee tu..sayur pun asing bila nak mkn baru masuk sayur..kalau tidak sayur jadi lecur pulak...mana yg x mkn sayur x payah taruk...time hujan2 ni pekenana maknan yg bekuah dan pns sdp...naknya ade cili jeruk...
ni kuah hailam yg di asingkan dari mee hoon yg di celur..kalau nak makan baru curah ..kalau tidak kembang mee hoon tu sape nak jawab..akk jugak yg kena hahahah
Haaa yg ni sy punya dah siap tinggal di ngap yeee...isi perut awal sbb nak keluar sat lg , ade pejumpaan nnt saya storykan yeee
Layan selamat becuti & makan2 hehehe

2 ulasan:

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

salam sheila..sedapnya meehoon hailam tue...x pyh masak tghari pon xpe...kenyg mkn meehoon nie kan..meh, semangkok laaaa...

Sheila Shafea berkata...

w'asalam azatie yee betul tu sekali masak jeee..tp nnt mlm masak yg simple jeee.dah kenyang sambung tidur hahaha

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More