Khamis, April 22, 2010

Nasi Lemak Rendang Paru

Jeng jeng  mai dah... nasi lemak rendang paru..request dari Mr.laling 2 hari lepas katanya dah lama sy x msk nasi lemak pepagi..hemmm dah siap pg ni mkn le puas2 ye siap bawa tapau sekali tu ke opis...buat sambal bilis sekali.. so ape lg jom sarapan..
 jgn megantuk sudah pepagi dah pekena nasi lemak. heheh..
Nasi lemak belaukkan rendang paru, sambal ikan bilis



8 ulasan:

indahhouse berkata...

salam kak sheila,
aish..beknan tgok rendang paru. sampai skrg lom beli paru lagi. My Hubby tak suka mkn benda2 dlman ni. tapi saya suka...huhu. tumpang rendang paru kak sheila ya. hihi

Sheila Shafea berkata...

w'salam hehe xpe kalau hby x minat..yg minat lauan jum rasa hehehe

Watierman, rmanbkr berkata...

Dengar rendang paru jer...mencanak Akak lari ke sini....nak juga!

Kaseh NazLieza berkata...

nyummy...tgk jer dh berkeriak keriuk pewot kak..

izahdaut berkata...

sala kak shiela..
wah lama tak layan rendag paru ni..dodulu ade la time kroje dulu..nak tanya, dok tenung2 ni, telur tu mcm muke teddy bear ke, mata saya tersalah pandang..hikhikk

Sheila Shafea berkata...

hai kak watie heheh yee cepat lari x pun naik kuda tu heheh

Sheila Shafea berkata...

heheh kasih ye ke bebunyi perut tu mai capat pehabis kan nasi tu...

Sheila Shafea berkata...

hai azah hehe lauan nak merahan pun boleh hehe telur tu mmg muka teddy bear

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More