Isnin, April 12, 2010

Mee Goreng Udang

Salam besiaran di pagi isnin..mulakan hari anda dgn senyum dan ceria selalu...kalau x pemulaan hari isnin mesti jd blerr je..ok pg ni ade keceria.... rajin le sikit buat Bf mee goreng, lama pulak x buat...hemmm masing2 pun dah pesan nak tapau ke sklh, Mr.laling punya x payah ckp pun, dah semestinya tahu bawa bekalan..melainkan kalau ade kerja luar x lah di bawa.... hem saje buat taburan udang di atas mee tu bg npk meriah sikit  hehehe
jgn malu jgn segan mari le dtg bawa pingan yee
jemput...

4 ulasan:

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

salam sheila...nie atie mai nk mkn mee yg ada udang besau2 tuh!

Sheila Shafea berkata...

w'salam atie hehe marele ade lg tu nak berapa ekor udang taruk hehehe

izahdaut berkata...

wah..kaya dengan udang nih..salam ksheila... besnya mee goreng udang nih..nak tapau gak skit

Sheila Shafea berkata...

Hai izahdaut hehe udang betaburan heheh mare leee cukup ni utk izah heheh

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More