Jumaat, April 09, 2010

Award Buat Kawan-Kawan Ku Di Alam Maya

Award ini saya tujukan Khas buat kawan2 di alam maya ini. Iklas dari saya, sudilah kiranya saya kalungkan award ni kepada kawan2, saya harap kawan2 semua sudi menerima pemberian yg x seberapa ini. Saya beharap sangat semoga ikatan besahabatan kita betambah erat dan ikatan siraturahim antara kita juga bepanjangan hendaknya, tidak lupa saya doakan kawan2 semua dimurahkan rezeki olehNYA, kehidupan aman gembira disamping family serta insan2 yg tersayang Amin
Sudilah menerima Award ini

~Sesiapa yg singah sila ambik Award~

10 ulasan:

Watierman berkata...

Salam Dik Shiela....TQ I am honored!!!...Akak angkut ni....siap pakai lagi ni!! Love you sis...muaaah!

Kaseh NazLieza berkata...

akk...lieza dh ambil ea...siap pkai lg..ehehehe

Sheila Shafeareen berkata...

w'salam kak watie pakai tau cantik tu jauh datang nya..

Sheila Shafeareen berkata...

Hai kaseh hehe pakai yeee.kan cantik tu dah pakai.. boleh melaram

E-na Zarina berkata...

Salam k.Sheila!!!
Tq akak atas pemberian award yg cantik menawan ni....semoga persahabatan yg terjalin kekal selamanya...nnt E-na dtg ambik ye...ni tgh layan boy kang ditariknya putus lak..sayangggg weiii!!

Sheila Shafeareen berkata...

Hai E-na hehe jga tau nnt putus payah nak sambung balik hehehe same1 kita juga muah muah

indahhouse berkata...

salam kak sheila,
cantiknya kalung...saya amik ya. nak tambah koleksi aksesori. hihi

Sheila Shafeareen berkata...

salam indahhouse silakan mmg dialualukan terima kasih ye simpan baik2 hehe

Yatie berkata...

salam Sheila, harap sihat2 hendaknya. Akak dtng ambil kalung yg Sheila beri....cantik sangat...terima kasih banyak2..luv U..

Sheila Shafeareen berkata...

w'salam yatie..tq ye dtg ambik award..syg kekawan semua..

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More