Khamis, April 29, 2010

Air Asam Boy

Hai , ada makanan pasti ada minumam yee ni kira fv minuman jugak ni, masam -masam manis, x kiralah cuaca panas or cuaca nak hujan bila2 pun boleh menikmatinya bila tekak dah dahaga. Air asam boy,,kalau di buat ais kerim melaysia pasti laku juga.. ni siap bancuh satu jug senang simpan dlm peti nak minum tuang aje...
marilah minum hemmm sdp sejuk jeee



2 ulasan:

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

salam sheila..nie air poberet k.atie..tp lam esbox ada asam boi putih jer...x cantik lak kaler dia klu buat...tumpg minum kt sini je la....

Sheila Shafea berkata...

w'salam azatie yee suka yee cari yg asam boy merah baru sdp yee mai lee buk lagi ni satu jug ade hehe

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More