Khamis, November 19, 2009

Tempahan Kek Clt




Salam Di pagi khamis yg mendung ni...alamak sejuknya...n3 for tempahan dari Guru class ank bujang sy...hari ni classnya ade buat majlis jamuan akhir tahun so cikgu tempah sebijik kek clat.. yg muffin ni sy just sedekah utk kwn2 ank.. class form 1 beliau...hrp semua dpt merasa... selamat menjamu selera ye ank2.... TQ Cikgu ..Pn.Faridah dari S. M. K. Tmn Yarl Kl....

5 ulasan:

Watierman berkata...

Akak nak tergelak tengok n3 kita berdua...hahaha..mak dengan anak2...dok bake cake jer kan...!!lepas tu makan kek yg mak buat...dah le kek cok Akak pun legam jer...nak tergelak lah...lama2 montel anak2 kita dengan coklat memanjang....!

Amacam hari ni..business ata untung ka...ha..ada gaya tokei kek dak???

Kahkkkahhakah..kah!!!

Sheila berkata...

salam k.watie sy ni kek yg buat sendiri kureng mkn sebb dah muak selalu nak rasa yg org lain buat jeee heee

HaSue berkata...

wahh..kencang bisnes kak shiela nih..resepi kek ceklat yg sama ke akak guna utk setiap tmpahan?atau ikut request pelanggan kak?

Sheila berkata...

salam Hasue-
resepi mmg kek yg same kek coklat moist..tpg kek pun mmg akk ada jual jugak tp ramai yg x tahu..akk guna tpg kek tu lah buat tphan...ade yg beli tpg & ade yg suruh buatkan terus kek...

nadya omar berkata...

mcm biasa, mmg sy xleh nk hadap blog akak lama2, rasa tliur sgt2,, rasa nk try je kek yag akak wat ni,,adehh

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More