Selasa, November 24, 2009

Sambal Telur & Sayur Kacang Grg




Salam semua... hai semoga ceria di pg selasa yg indah ini walau mendung menjelma..jgn kwn2 pula yg mendung sudah le heeee..baik lah n3 sy x ade ape yg menarik... just sharing for manu dinner sy semlm...simple jeee yg penting perut kenyang...semagat cuti lauk pun cuti hehe...siyangnya sy bz sikit..biasla lah tpahan raya haji..ramai yg x balik ke Kg. tu belum esok n lusa lg, dah sure x kuar rumahhh...rasanya msk utk juadah raya yg sendiri punya nnt pun bwt simple2 juga..anyway layan dulu gbr lauk yg x seberapa ni yeee ...

7 ulasan:

indahhouse berkata...

Salam kak Sheila,
Sibuk kak? Dalam sibuk wat tempahan, makan tetap makan, kan? hihihi
lama saya tak masak sambal telur ni. :)

Sheila berkata...

salam indahhouse-
Bz sikit mailah dtg nolong heee mkn di tingal jgan heee perut kena isi yetak..hari ni msk lah sambal telur sure laku punya ..

Kamsiah berkata...

kacang pjg goreng tu...nmpk mengancam..

Watierman berkata...

Nak tumpang makan nasi kat sini boleh....tolong suapkan tak cukup tangan..menja gila!!!...mengada=ngada pun ada gak!Selamat Hari Raya Shiela!

nadya omar berkata...

smlm masak tomyam putih n goreng udang berampah je,,

Sheila berkata...

Salam kamsiah-
heee megancam keee rencahkan gan isi aym tambah kicap sikit sdp...

Sheila berkata...

salam K.watie-
ehh ape salah nya kita suap kan lg betampah syg..x gitu kak..sekali sekala manja2 kucing...Selamat hari raya juga buat kak Sekeluarga

To Nadya-

Ok tu sdp tomyam putih..udg berempah wooo seleranya..selamat behari raya

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More