Selasa, November 10, 2009

Muffin & Kek Coklat





Halloo wooo napelah pagi ni rajin sagat yeee.. negok angin jugak heheee ..ni projek seorg diri ..semua dah kuar ke sklh & Mr.laling ke opis...apelah sy nak buat ni boring gak dok sorg diri nak merayap x ade gang hehee nak sambung tidur nnt lg lah betambah mls bila dah bangun heee baik buat something lahhhh... godek punya godek ape yg ade kat gobok tu...hem pehabiskan stock tepung lah..nilah hasilnya dpt buat dua bentuk separuh buat muffin dan yg separuh lagi buat dlm loyang...taraaaaa dah siap megukus..nnt ank2 balik bolehlah sental....

2 ulasan:

Watierman berkata...

Sheila ni rajin ...akak ni tersengguk-sengguk mengantuk apasal tah!

Sheila berkata...

heee biasa kak x tau nak buat ape..ni mesti tdor x cukup almaklumlah hari pun dah mendung ni...

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More