Ahad, November 15, 2009

Nasi Ayam




Salam semua dan n3 lg di hujung minggu dgn hari yg mendung ni...hemmm semlm tuan rumah x besiaran.. sehari je dah rindu kat kekawan semua...baiklah nilah manu for lunch sy hari ni...best leee sekali sekala hari minggu cam gini mkn beramai2 besama family.....haaa mkn sampai kenyang yeee bukan x pernah mkn besama di hari2 cuti cam gini..tp biasanya cuti2 gi merayam leee ape lagi.. jjcm or ke rmh sedara salain blik ke Kg...ok lah layan ye nasi ayam sy kali ni...nak ke dah habis leeee next time sy msk lg yeeeheheee

3 ulasan:

nadya omar berkata...

akak, ayam tu wat mcm mana?
letak sos tiram x? pastu perap dgn lada itam..

nadya omar berkata...

eh? ke tu nk wat ayam bbq.. hehehe, ntah la, mcm2 dh ayam nasi ayam yg sy rasa.. pape, masakn akak mmg nmpk myelerakn, air tangan seorg ibu mmg tiada tandingannya kn2,,

Sheila berkata...

hai Nadya -
ygam yg dah di rebus tu tos kan nya lumurkan gan kicap, sedikit mentaga n grg...ni yg simpel jeeee yg pntg sdp hehehe Tq

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More