Jumaat, November 13, 2009

Kuih lapis




Hai semua salam di hari jumaat yg mendung ni....hari ni marilah kita lapis melapis pulak ye dah tekena jangkitan penyakit tau hehee jangkitan rajin melapis dari K.CT Delima..jln2 hari tu g ceroboh dapur K.Ct ... woo ade kuih lapis... npk selera betul kuih....tu yg buat x tertahan...Tq ye kak sharing resepi kuih yg mmg sdp ni...kuih lapis sy ni dah mcm bendera negeri kedah lah pulak calornya hehehe....yg ni buat satu adunan je pakai loyang kecik...mmg x manis sesuai dgn tetak semua.. resepi leh dpt kat rmh K.Ct yeeeeTq sekali lg...Layan

8 ulasan:

Watierman berkata...

Eh..macam masuk rumah sendiri pulak..sama warna lak tu....!!

E-na Zarina berkata...

pandainya melapis! ada lagi tak?

HaSue berkata...

heheee...sama lak menu ngan kak watie ek..nak yg akak punya lak sepotong!

Sheila berkata...

salam k.Watei -
tulah mcm bejanji lah same manu same calor

hai E-na Zarina -
senang kejap je msk kuih ni

Salam HaSue -
sehati sejiwa bukan sehati bedangsa tau hehehe nak ke cpt terbanghhh

nadya omar berkata...

akak!! kuih lapis ni mmg faveret sy!!!!!!!!!!!!!!!!! sedap2!! nape xde kaler pink & purple?

Sheila berkata...

hai nadya -
ye ke.. next time akk bwt kaler tu ye mmg kobinasi yg cantik

nadya omar berkata...

ala..
kalu buat saje xbesh gak, pe kata kirim2 kt sy ni,,hihihih

Sheila berkata...

hai Nadya -

hehee nak mkn dyg leeeee nak kirim takut nnt benyek..hehe

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More