Isnin, November 30, 2009

Roti Bakar & Sosej



Salam semua di pg isnin..dah puas beraya kee ..ni mesti byk mkn daging..jgn mkn byk tau nnt tombang pulak heee..nasib baiklah sy ni jenis pantang gan dgg ehehe bukan pantang jumpa tau pantang x boleh mkn serba serbi dgg merah...org yg ade penyakit ni payah sikit mkn nak kena jga...ok apepun kita Bf dulu gan roti bakar sosej perut dah lapo ni Mr. Ben x dpt dtg g beraya lg so ganti gan kawan dia ni ..nak ajak kekawan lbt sampai so sy mkn bedua je gan tetamu ni yeee jemput sarapan...

8 ulasan:

Amy Nujaimy berkata...

salam.....

cantik persembahan roti bakar n sosej tu..... tentunyer yg melihat mesti berselera juga menikmatinyer..... :)

Sheila berkata...

salam Am

heee nak bg selera ank2 bg teruja sikit bila mkn ..wlaupun hidangannya serba ringkas...

[s][u][e][h][a][n][n] berkata...

simple tapi sungguh menyelerakan :)

Sheila berkata...

hai suehann-
hee tulah bg teruja sikit nak mkn

Watierman berkata...

Kalau kat rumah akak tak sempat Bear tu posing...dah tinggal pinggan Dik ooi!!Tahun ni tak ade daging korban pun.....

Sheila berkata...

salam k.watie hee tulah yg lain entah kemana baer jd teman sarapan..thn ni x ade dgg korban...lg pun sy x leh mkn dgg

nigatsu berkata...

hehehe... hidangan roti senyum...

Sheila berkata...

hai nigatsu -
hee senyum sokmo...

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More