Selasa, November 24, 2009

Laksa Lemak



Hai semua n3 lg..for to day Bf merangkap sekali lunch sng cerita..pekena laksa lemak pun dah kenyang..utk mlm pandai2 lah hehehe..ingat nak buat laksam tapi mls lah pulak nak megukus sehelai helai tpg tu,,,beli je laksa bungkus..ade sikit kureng nya sambal pun x buat...dah lapar punya pasal potong je cili nak bg pedas ...jemput...

2 ulasan:

Watierman berkata...

Akak tak pernah buat laksa lemak...Hubby tu cerewet sikit...nak style Penang or Kedah jer!!

Sheila berkata...

hai k.watie-
biasalah kat rmh ni ade yg tekak org pantai timur tu yg buat..espcially laksa penang mmg favourite semua... ank2 pun dah request suruh bwt raya haji ni laksa penang...

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More