Jumaat, November 06, 2009

Seri Muka



Hai semua dah lunch ke..time musim hujan2 gini perut lapar dan mulut asyik nak megunyah je...nasiblah x ambik nasi sejak dua menjak ni....kalu x mahu beganda2 naik...ni kuih tuk minum ptg sy ..dah lama pulak x pekena kuih cam gini biasa buat grg2 jeee...kurangkan manis yeee bila usia dah meningkat ni heeee tahu x peee...resepi ambik kat MYR hemmm ade bebagai di sana pilih je yg mana yg bekenan...jemput..

2 ulasan:

Watierman berkata...

Shiela..Akak nak yg bahagian hijau tu aje boleh..akak tak suka pulut....

kalau makan selalu bagi anak2 pulut tu..akak nak yg hijau tu jer!!

Sheila berkata...

hehhe tegelak saya baca hehehe boleh pesalahnya ..dulu pun sy gitu gak pastu bila dah pekena sedap pulak mkn sekali atas bawak heheee

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More