Khamis, November 12, 2009

Donat



Salam di pg khamis yg sungguh cerah..hrp2 gitulah sampai keptg....baru balik dari bejogging & senaman ni hemmm relex sat sambik keringkan peluh....biasalah seminggu 3 kali...Alhamdullialh bdn sihat otak cergas...hemmm oklah bebalik pada manu BF pg ni...awal2 bagun dah dok main uli meguli heee lama rasanya x bwt donat...kalini x buat byk sbb sy tengah on diet alah bukan nya nak kurus sagat pun cuma nak jg kesihatan jeeee hehehe... tinggalkan seketu dah cukup bg sy merasa.. yg blance tu ank2 and Mr.laling bwk bekal...tahap kemanisan pun dikurangkan...baik layanlah donat tembam sy ni yeeee..

7 ulasan:

nadya omar berkata...

akak!! nk satu!!!!

LyanaSyaZam berkata...

morning sheila...nak donut satu...ada lg x,lyana x bekpes lg ni..td terpandang donut sheila,terus lyana berlari kesini...penat pun x ilang lg...ngeee

Watierman berkata...

Wah ada donat pulak kat sini..banyak benda akak sumbat pagi ni..tapi tak pa kot..kalau minta donat seketoi..muat lagi ni!!!

Sheila berkata...

hai nadya nak dah habis nnt buat lg akk pos kan heee..sabo jeleee kah kah

morning to u Lyana-
wooo lari kuat keee alh ciannya dia...bekejar nak donat..dlm piring dah habis lah..tulah lambat sampai heheee

hai kak Watie..boleh masuk lg ye perut tu ..alah kak lbt cikit je..sy dah ngap seketul td...masa balik jjg tu..lapor sgt hehee next time sy uli lg yeee..jgan kepunan pulak hehe

Noorma Ismail berkata...

tak abih diet lagi ker? dh kurus dh tu...idak pun nanti kita sama2 masuk the biggest looser...tapi layak ke kita...

indahhouse berkata...

Salam kak Sheila,
wah...td makan donut umah che 'iza.
bole makan kat sini lagi kak? hehe
saya bawa kopi radix secawan...

Sheila berkata...

salam Noorma-
hem jaga bdn je..utk kesihatan..hehee pas duet nnt jomlah join ade berani heheee

salam indahouse-
wooo mkn jgn x mkn tau bg sampai kenyang hehehe..kat cini dah habis pinggan pun dah basuh

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More