Rabu, November 18, 2009

Apam Kukus Marmar



Hai semua dah makan ke....n3 kuih apam ni dah beberapa kali jugak buat mmg lembut n sdp... alamak calor tu bukan main lg...nilah kalau anak dara turun kedapur membantu hehee buat x byk pun seloyang kecil je..kuih main2 hehe yg penting perut beralas resepi apam ni ade kat dlm Mry.. x ingat lah dari siap tp kalu rajin cari2 le yeee...jemput

10 ulasan:

Watierman berkata...

warna2 pelangi yer....bukan mat gebu nya resepi ke...rasa akak pernah wat lama dulu sebelum berblog..hihi...

Sheila berkata...

salam k.watie-

tulah warna menakutkan hehe kalau x silap sy mat gebu punya gak... coz dah lama x buat..rasa lemak santan tu yg sdp hehe

LyanaSyaZam berkata...

sedapnyer nengok apam ni...kalerful lagi...nk cari resepi dlm myr lah..

ain berkata...

bagusnya ada anak dara yg nak menolong kat dapur tu!!!

nadya omar berkata...

akak, nk mkn pon syg kalu cantik mcm ni,,

Sheila berkata...

hai LyanaSyaZam-
try tau rasanya dari resepi Mat gebu yg pandai msk tu heee

Sheila berkata...

hai ain -
ank dara tu bukan nya menolong tp byk menolong sepahkan hehehe

Sheila berkata...

hai nadya-
rugilah x mkn...heee kalu boleh buat hiasan okgak kan hheee

indahhouse berkata...

Salam kak sheila,
gebusnya apam tu kak. menarik wane dia. nak tukar pinggan ni, ada lg tak kak? hihi

Sheila berkata...

salam indahouse-
hehe warna terang bagat hehe apam dah habis nnt buat lg

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More