Sabtu, November 21, 2009

Ayam Masak Kurma



Hai semua dah lunch tgg hari ni...biasalah bdk2 ade kat rmh so kenalah msk awal ...walaupun buat lauknya x byk jenis tp rasanya cukup utk sampai ke petang... nnt mlm dah pekena mknan lain pulak... ..sy pekena roti cicah dgn kurma sdp.. cuma ank2 je yg ambik nasi...sbb pg tadi dia org dah ambik BF roti telur.....kurma ni sy lawankan dgn kentang...dan kuahnya bwt pekat2 sikit baru kawww jom layan....jemput semua

4 ulasan:

indahhouse berkata...

Salam kak sheila,
saya suka makan ayam masak kurma. senang buat dan sedap lemak2 gitu. tapi hubby saya lak yg kurang makan santan ni...
Sedap tu, dah lama saya tak buat. :)

Sheila berkata...

hai..salam indahhouse yelahhh mmg sdp n senang buat..kalau x mkn santan leh gantikan gan susu cari tp x leh lah nak simpan lama cicah gan roti pun sodap hehee

nadya omar berkata...

sy kureng mkn masak kurma ni,
ia mcm kari ke?

Sheila berkata...

hai ndy-
sdp try lah lain sikit rasanyadr kari..bisa kat kenduri org khwin ade juga...

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More