Selasa, November 03, 2009

Cken. Chop



Hai Semu di pg selasa yg npk cerah ni ehhh semlm bukan main lg hujan semlman..pg ni terang menyilau..byk jemuran hehehe selagi ade jemur cpt mana tahu cuaca x menentu tututu gdah gelap..hem n3 pasal dinner mlm td..mmg tahap kemalas betul lahhh ank bujang request suruh buat cken chop dah muak dok mkn nasi je katanya..oriet jugak tu...godik2 ape yg ade dlm peti nilah hasil yg ade dlm plet tu...ni utk seorg satu pinggan cukup keeee mkn dulu..byk tu...heee ok layan

2 ulasan:

Watierman berkata...

Nasib baik Akak tak makan ayam...kalau tak selamat 4 pinggan yag dok terhidang tu..cukup untuk akak sekeluarga...tapi akak ambik 2 pinggan jer lah untuk lunch anak2 akak...haha..nak jugak tu!!

Sheila berkata...

hehe wahhh k.watie sampai dua minggan yeee boehhh sy sepgan pun dah x terlarat nak pehabiskan...nak sila ambikkkk

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More