Rabu, November 11, 2009

Roti Jala




Salam buat semua ...di pagi rabu yg cerah x cerah mendung aje ni...n3 hari ni jom kila menjala pepagi nak..projek pukul 5 dah turun ke dapur, bukan ke laut ye hehehe.. sempatlah ank2 mkn Bf and Mr.laling bawa bekal sekali ...kali ni kita menjala warna hijau pulak dah jemu negok warna yg same je...BF pg ni roti jala hijau wooo cicah gan kari ayam hemmm kenyang perut ialah mana tak... sekali megadap 5,6 ketul leh kenyang sampai ke ptg...kari aym tu lawan gan kentang dan kuahnya buat pekat sikit kalu cair sgt x best....jemput

12 ulasan:

Watierman berkata...

Wah...dah keluar jala hijau....mesti tangkapan banyak ni...pakai jala hijau...
Rajin nya shiela...!!manalah nak cari botol mayo ni!

LyanaSyaZam berkata...

Cantiknyer roti jala kaler ijau tu..ha ah la...kak wati lyana pun dok cari jugak botol mayo ni!sheila beli kat mana yekkk...please tlg bg tau

azlina berkata...

salam sheila sdapnya..cntik juga yea bila buat warna hijau..beselera tgk..
btw raya haji ni insyaallah blk kg suami di johor..kalau ada byk masa sgh2 le blog ina blh dgr ceramah dr ustaz shamsuri

nadya omar berkata...

akak, seronoknya pndai masak,,

Sheila berkata...

Salam k.watie- heee ubah selera ye..tangkapan byak dpt ..tp dah byak masuk ke mulut..kak ssy x pakai botol mayo sy guna acuan roti yg biasa tu tp jalin kan empat segi jeee

Salam LyanaSyaZam - guna acuan yg biasa tu.. jgan buat jala bulat ye..sy buat jalakan empat segi..menjadi jugak...ada jugak cari botol mayo tp x jumpa2...

Salam Azlina- hehe ubah pandangan hehee wooo ok gak raya haji menjala..buat tu byk2 yee...InsyaAllah sy singah blog ina mmg x pernah miss..hehehe

Sheila berkata...

Salam Nadya Omar- hehe boleh lah..nak mkn dah jadi isteri kena pdai2 tauuuu..nnt abg cayang heheee

Chik Mi berkata...

Shiela wow ade roti jala kaler ijau ler hihihiihi dah dapat botol mayo ke?

Sheila berkata...

salam Chic Min heheee tukar selera pulak hehehe x pakai acuan roti jala yg biasatu yg lobang lima....jala kan empat segi

Amy Nujaimy berkata...

salam.....

cantik nyer roti jala tu.... kemas ajer nampak..... kita ni plak x penah n x pandai menjala...... agak2 tu kena cuba la kan.... nampak cam sodap tp x der juai kt sini.... huhuhu

Sheila berkata...

salam Amy- hai lama x besua yeeee- nnt kena lah kirim acuan roti jala yeee..ilah kat sana byk roti ban heee

Ummi berkata...

salam Sheila..cantik roti jala tu pnya pattern..ada jual kat mana botol acuan dia tu eh..akak ni pakai yg cawan bertangkai bese2 tu jek..ni guna penutup mayonis ke? ^_^

Sheila berkata...

salam k.Ummi-

sy pakai acuan biasa yg betangkai tu yg lobang lima pastu jalin nya buat empat segi...jgn buat bulat

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More