Selasa, November 10, 2009

Ikan Goreng Air Asam & Sup Sayur Campur




Salam di pg selasa yg carah hemm mana tahu ye... dan yg pasti ptg2 sure hujan...baik ni story pasal manu dinner mlm tadi..dua lauk ni je dah cukup bg family sy.. buat byk jenis takut x berhabis....yg penting perut kenyang...nak ikutkan resepi ikan ni di kukus baru di rendam gan air asam...ni kira dah tahap lapor malas nak tunggu lama grg je habis cerita..dan buat air asam kaw kaw punya sdp..utk tambahan buat je sup sayur campur..dah siap boleh mkn...

4 ulasan:

Watierman berkata...

Sedapnya Ikan masak asam....lama tak buat...!!!Apa jer org masak semua Akak nampak sedap...!!Selera makan...nasi kat rumah...dah menyusut..asyik makan roti jer!!

Sheila berkata...

hai kak mmg sdp air asam tu buat macam cicah ikan bakar je pas tu curah atas ikan...

nadya omar berkata...

sedap

Sheila berkata...

hai nadya- mmg sdp nak dtg mkn mai lah dtg umah heee

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More