Rabu, Januari 06, 2010

Soup Ikan Merah



Hai semua dah ambik lunch ke...  ni hidangan lauk lunch sy... lama x beli ikan merah semlm Mr.laling balik kerja sempat lagi singah ke Tesco Puchong.. npk ikan merah ni so ape lagi sambar leee... td siap call dari opis katanya ikan tu buat masak sup... nasib baik sy x masak kari ikan....hehe semlm pun dah buat kari mee..asyik kari je jemu pulak..dan Mr.laling pesan lagi suruh buat sambal belacan serta ulam timun amboi-amboi byknya pemintaan..ok siap nnt balik leh mkn..telebih dulu org rumah nak try rasa

4 ulasan:

indahhouse berkata...

Salam kak Sheila,
Sup sup ni, kita suka! Besarnya ikan....

Kaseh NazLieza berkata...

wah...ni pon fav sy ni..mmg sdp pekena dgn smbal belacan..

Sheila berkata...

Salam indahhouse- ye ke lah nape tak call dtg rmh boleh mkn sekali ikan mmg sdp hirup kuah

Sheila berkata...

Salam Kaseh NazLieza hee yeke cpt g market cari ikan merah..boleh pekena time pns2 hehe

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More