Isnin, Januari 04, 2010

Penutup Cuti Cuti M'sia 2009


Salam semua di thn baru..lama xade dirumah..rindu kat pinggan mangkuk hehehe..n3 story Penutup cuti2 m'sia di Muara Beach Resort Balog Kuantan..gadering with family Mr.laling...Happy..hrp2 beterusan sampai bila2 ...lepas ziarah abh sy di ppum pada hari khamis lepas.. mlm thn baru betolak ke temerloh rmh Mil. So di pg jumaat tu kami semua betolak ke kuantan sempat singah shopping di bandar kuantan dulu cari ape yg patut...chek in pukul 2..mmg best tpat tidur megadap pantai buka pintu npk laut..Ok mls nak story pjg layan je foto2 ni...hehehe

6 ulasan:

Watierman berkata...

ooo bercuti di sebelah pantai timur lah ni....tu yg tak sampai Penang ya Shiela?

HAR berkata...

salam shafea,dekat sangat dh dgn umah har.klu tau ada kt situ leh ajk minum2 teh

indahhouse berkata...

Salam kak sheila,
Bercuti sakan tuh. Sonok ya gathering. Teringin gak nak buat ngan adik beradik.
Moga ayah kak sheila cepat sembuh ya.

Sheila berkata...

Salam k.watie tulah pasal nya hajat di hari nak ke utara tp yg lain dok sebook nak g mancing tu yg ke pantai timur rasanya kalau ade jodoh ke sana pulak yeee

Sheila berkata...

Salam K.Har- yeee sy dah teringat k.har dok area kuantan tp nak call x ade no.pulak nnt bila turun kuantan sy bg tahu yeee

Sheila berkata...

salam indahhouse-..oklah besama family mmg seronok..abg dah buat operit td alhamdullilah beransung pulih..tq betanya khabar ye

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More