Selasa, Januari 05, 2010

Curry Mee


sudah bekuah



belum bekuah

Salam semua... hai n3 pasal mkn yee jom petang2 gini kita pekena curry mee mkn panas2 hehehe baru tebuka selara perut pun tengah lapar ni.. maklumlah sejak menjak ni cuaca x menentu so kita panaskan badan hehehe...curry mee dgn aym grg potong pee kuah tu sy buat pekat sikit baru kaww...jemput mkn

8 ulasan:

indahhouse berkata...

Salam kak sheila,
baru rancang nak buat mi kari nih. ihi. tapi lom jadi lg.

Sheila berkata...

Salam indahhouse- hehe ye ke boleh tu tumpang semangkuk lg hehe buat sdp yee

Watierman berkata...

Mesti semalam Akak tak dtg sini..tu yg tak dapat makan mee kari kegemaran Along ni.....

Nannie berkata...

hmmmmmmmmmmm sodapnya mee kari tue ishhh teringinnya kean gi cari juga petang ni hehehe

Sheila berkata...

Salam k.watie hehe tulah lambat..x pe along suka yee nnt balik suruh mama masak yee

Sheila berkata...

salam k.nannie - hehe cari jgn x cari kat jauh mkn ikan patin boleh dekat ni tentu dpt hehehe..jom turen temerloh lg nak

Kaseh NazLieza berkata...

cedapnyer mee kari..nk cket leh..

Sheila berkata...

salam kaseh- hehe lambat dtg dah habis nnt akk buat lg ye...

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More