Jumaat, Januari 29, 2010

Kembong Masak Tauco

 
ikan kembung grg tauco

 
 ambiklah ye.. sorg seekor...
Hai  msk cpt today..ank2 kan balik cpt dari skolh..simple je..just  ikan kembung grg tauco sdp gaul dgn nasi..suapkan ank2 mkn suka dia org heheh kalau bab suap menyuap ni laju je...manja2 gitu..kita dulu pun mcm tu gak dpt kena suap dgn mak sukanya rasa disayangi gitu...ok layan manu lunch hari ni..

4 ulasan:

Watierman, rmanbkr berkata...

Akak pun kalau Shiela suapkan....berselera makan..hehehe!

ita cutevirus berkata...

hehehehe...

teringat kat mak ita... da lame die tak suapkan ita makan... last skali time ita sblm kawen.. memang lazat air tangan mak.. walaupun makan nasi ngan kicap ngan ikan goreng..

yummy!!

Sheila Shafea berkata...

Salan k.watie hehe mai lee boleh ape salhnya kita suap menyuap lagi manja sy pun nak riba2 baring akk bolehhh

Sheila Shafea berkata...

salam ita- betul tu rasa mcm di sayang sangat...pastu kena dodoi usap rambut eee bestnya....

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More