Jumaat, Januari 15, 2010

Beger Chicken Pattie


Beger chicken pattie & Milo Panas



 

Salam semua... slmt sejahtera di pg jumaat yg mulia... dah ambik Bf ke jom bf same2... pg ni kita kenyangkan perut dgn chicken pattie pula alamak pagi2 dah pekena manu org bemata biru, coklat, hijau hehehe sekali sekala, mana yg x selera pagi2 ambik bf tu bawa bekal lah jawabnya ... jom pekena sekali gan milo panas..... sdp try ye..layan

2 ulasan:

indahhouse berkata...

Salam kak sheila,
hihi. teringat bekfes aritu, kami pun makan beger jugak.

Sheila Shafea berkata...

salam indahhouse hehe nak ke ade sebiji lg ni cepat krg habis kena ngap hehehe

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More