Selasa, Januari 05, 2010

Roti Sardin Goreng



Salamdi pg selasa ..lama rasanya x n3 masakan pg ni Bf dgn roti sadin je ..ank2 pun sebelum ke sklh sempatlah jamah sorg seketul utk megalas perut..pagi2 biasalah selera mkn belum dtg..itu pun kena paksa Bf nak tunggu time rehat perut pun dah masuk angin..nak belajar pun x masuk di kepala. Kulit tu bancuh adunan tpg mcm buat grg pisang lepas tu celup roti yg di gulung besama sadirn td grg hingga kekuningan dgn minyak yg sedikit saja ye.. pastu toskan minyak dgn tissu ... mkn panas2 mmg sdp jom layan jemput ye

2 ulasan:

Kaseh NazLieza berkata...

hmmm...favourite my hubby neh...dh lame xmsk menu ni...nk msk jg la..

Sheila berkata...

Salam kaseh Nazlieza hehe ye ke nnt kalau rajin buat tau..kempunan cik Abg tu nnt hehe

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More